Rudolf Urbánek přichází do Microsoftu po 16 letech ve společnostech T-Mobile Czech Republic a Slovak Telekom. V posledních letech zodpovídal jako výkonný ředitel segmentu podnikových zákazníků pro český a slovenský trh za veškerou obchodní strategii v obou zemích od vedení přímých i nepřímých prodejních kanálů přes marketing, vývoj nových produktů, plánování a analýzy po řízení vztahů se zákazníky, zákaznické služby a ICT dodávky.
Během svého působení v T-Mobile měl Rudolf příležitost podílet se na řadě zásadních změn souvisejících jak s vývojem telekomunikačního trhu, tak s transformací společnosti. Zodpovídal například za obchodní integraci společností T-Mobile, GTS a T-Systems, úspěšně řídil přechod T-Mobile Czech Republic k plně integrovanému ICT a telco operátorovi v podnikovém segmentu s rostoucími tržbami a tržními podíly ve stávajících i nových segmentech trhu a podílel se na dosažení synergií plynoucích z obchodního propojení českého a slovenského trhu v korporátním segmentu.
„Inovace a transformace jsou agendy, které mě provázejí celou mou kariéru. V posledních letech jsem podporoval probíhající digitální transformaci služeb T-Mobile, zejména infrastrukturní projekty využívající cloud a velká data. Věřím, že největší potenciál nových technologií je teprve před námi, a neumím si představit lepší příležitost, jak se na tomto vývoji podílet než v Microsoftu,“ uvedl Rudolf Urbánek. „Microsoft je pro mě nejrelevantnější hráč v oblasti digitální transformace. V posledních letech u něj vnímám obrovský komerční náboj a průlomové inovace. Velmi se těším na to, že se stanu součástí probíhající transformace této společnosti a pomohu naplňovat její misi – pomáhat všem lidem a organizacím na světě dokázat více pomocí technologií.“
Rudolf v minulosti zastával různé pozice v obchodu a marketingu na Slovensku i v Česku. Vystudoval Ekonomickou univerzitu v Bratislavě. S manželkou a dvěma dětmi žije v Bratislavě, jeho vášní je sport, zejména lyžování, rád čte a cestuje.
Biljana Weber byla v čele českého Microsoftu od července 2013, v létě 2016 řídila spojení české a slovenské pobočky. Pod jejím vedením se Microsoft stal lídrem trhu v oblasti moderního stylu práce, podílela se na výrazném rozvoji vývojového centra v Praze a zejména na posílení pozice firmy jako důvěryhodného partnera pro digitální transformaci napříč odvětvími.
„Působení v českém a slovenském Microsoftu patří k nejlepším obdobím mého pracovního života. Byl to čas zásadní kulturní změny a velké proměny vnímání Microsoftu na trhu – a to se skvělým týmem a v regionu, který miluje technologie,“ uvedla Biljana. „Redefinování obchodních procesů patří mezi klíčové způsoby, jak urychlit růst našich komerčních cloudových služeb. Ve své nové roli budu spolu s obchodními manažery ve 12 zemích rozvíjet náš byznys tím, že zákazníkům pomůžeme maximálně vytěžit příležitosti, které digitální transformace na trhu otvírá.“