Internet už pro většinu lidí patří k samozřejmostem každodenního života, jako například telefon nebo elektřina. Není proto žádným překvapením, že ho často využívají pro svou práci, pobavení či při hledání rady. Není žádným tajemstvím, že celá řada lékařů je otrávená pacienty, kteří za nimi chodí s nemocemi, které si diagnostikovali pomocí internetu. Tato perlička zkrátka ukazuje, že pro velké množství lidí je internet zdrojem informací, kterým věří a na jejichž základě se rozhodují. Zkušenější uživatelé si před nákupem zboží prochází diskusní fóra a hledají informace o zboží či recenze majitelů. Naprostá většina lidí si v případě také před nákupem či objednáním služby prověří, zda méně je méně známá firma (či obchodní partner) skutečně spolehlivá a jaké má na internetu reference. A právě to může být v některých případech problém – ať už vinou příliš bujarého mládí, nebo díky očerňování konkurencí.
Další podrobnosti najdete v Chipu 4/2015, který vychází 20. března.