Značka realme tohoto úspěchu dosáhla za pouhých devět čtvrtletí. Kromě tohoto milníku zaznamenala společnost realme také vysokou úroveň čtvrtletních dodávek, a to 14,8 milionu. Stala se tak nejrychleji rostoucí značkou na světě za třetí čtvrtletí. Mezikvartálně vzrostla o 132 %, nabrala na síle a předčila očekávání analytiků.
Podle Counterpointu představuje míra růstu objemu dodávek společnosti realme „nejsilnější dynamiku růstu mezi hlavními světovými výrobci OEM (Original Equipment Manufacturer)“. „realme se rozrostlo a stalo se jednou z top 5 nebo dokonce top 3 značek na svých klíčových trzích, včetně Indie, Indonésie, Bangladéše, Filipín a některých dalších zemí jihovýchodní Asie,“ říká analytik Abhilash Kumar ze společnosti Counterpoint.
![realmeincrease-pr1](https://casopis.chip.cz/obrazky/jiri-palyza/2-8-11-2020/realmeincrease-pr1.jpg)
Srovnání růstu jednotlivých značek – počet kvartálů nutných k dosažení počtu 50 milionů dodaných kusů smartohonů | Zdroj: Counterpoint Q3 2020 Global Smartphone Shipments Report
![realmeincrease-pr2](https://casopis.chip.cz/obrazky/jiri-palyza/2-8-11-2020/realmeincrease-pr2.jpg)
Počet dodaných kusů smartphonů za období třetího čtvrtletí 2020 / tržní podíl / růst | Zdroj: Counterpoint Q3 2020 Global Smartphone Shipments Report
V souladu se svým sloganem „Dare to Leap“ realme přijímá strategii prodeje vysokých výkonů a designových, kvalitních produktů za atraktivní cenu. „Díky snaze přinést spotřebitelům cenově dostupné, ale prémiové, produkty a schopnosti nabízet plynulé digitální nakupování a poprodejní služby v různých zemích se realme stalo nejodolnější značkou během a po pandemické krizi,“ říká výzkumný analytik Abhilash Kumar. Image značky a udávání trendů v oboru přispěly k budování důvěry zákazníků a povědomí o značce.
Ocenění za design
![realme-7pro](https://casopis.chip.cz/obrazky/jiri-palyza/2-8-11-2020/realme-7pro.jpg)
Smartphony Realme patří ve střední třídě k velmi oblíbeným především díky dobrému výkonu a výbavě za výhodnou cenu. | Zdroj: Realme
„Ve společnosti realme žijeme podle naší filozofie, kterou je odvaha skočit vpřed v inovacích, designu a hodnotách produktu. S tím se mohou mladí lidé identifikovat,“ říká Sky Li, generální ředitel realme. Značka realme získala pět nejlepších mezinárodních ocenění za design a na svých produktech spolupracovala s významnými designéry světové úrovně prostřednictvím designového studia realme.
realme také přináší technologické inovace. Je jednou z prvních společností využívajících v telefonu procesor Snapdragon 865/765G spolu s 64Mpx fotoaparátem. Ještě důležitější je, že tyto inovace umožnily společnosti představit smartphony s podporou 5G sítě.
Celosvětová expanze
Společnost realme riskovala rychlou expanzi na více než 61 trhů po celém světě a za pouhé dva roky patří mezi 5 nejlepších značek na více než 13 trzích, a obsadila tak 7. místo v celosvětovém žebříčku. Značka rozšířila a nabídla řadu produktů AI of Things (AIoT), jako jsou chytrá zvuková zařízení a obrazové a další lifestylové produkty. V Indii realme prodalo více než 1 milion inteligentních zvukových zařízení, a dosáhlo tak prvního místa v podílu na trhu za druhé čtvrtletí roku 2020. V roce 2020 realme dosud vydalo více než 50 produktů AIoT a v příštím roce chce toto číslo zdvojnásobit.