Přejít k hlavnímu obsahu

T-Mobile Magenta Moments: zákazníci operátora dostanou výhody, stačí mít aplikaci

Jakub Fišer 08.09.2023
info ikonka
Zdroj: Midjourney (vygenerováno pomocí AI)

Operátor T-Mobile restartoval svůj přístup k věrnostnímu programu. Standardní systém výhod přetavil v samostatnou záložku v aplikaci Můj T-Mobile, která se jmenuje Magenta Moments. Do svého nového věrnostního programu operátor přizval zajímavé partnery a láká také na jeho mezinárodní přesah.

Kapitoly článku

Magenta Moments běží pro všechny zákazníky operátora T-Mobile od tohoto týdne. To znamená, že v aplikaci si již můžete vyzvednout prvních pár výhod a benefitů od partnerů. Na samostatné tiskové konferenci, i na webu, T-Mobile odprezentoval čtyři první velké spolupráce.

Sleva na naftu nebo letenky za stovku

Klienti operátora například získají možnost pořídit si box menu v Bageterii Boulevard se slevou 50 %. Každé úterý si mohou klienti také dopřát vstupenku do kina zdarma k nákupu další vstupenky, a to v multikinech sítě CineStar.

Motoristé využijí také slevu od sítě čerpacích stanic MOL. Jde o slevu 1 Kč na litr běžného paliva a 2 Kč na litr prémiového paliva. Se svou trochou přispěl také mezinárodní prodejce letenek Kiwi.com, který uvolnil hned 1000 jednosměrných letenek, každou za 99 korun.

Všechny zmíněné slevy či výhody jsou k mání v aplikaci Můj T-Mobile a můžete je využívat tak často, jak uvádí konkrétní sleva. Například – letenek je pouze tisíc a každý klient smí koupit pouze jednu, jenomže kino si můžete pořídit každé úterý.

Ukázka výhod v aplikaci Můj T-Mobile
info ikonka
Zdroj: se svolením T-Mobile
Ukázka výhod v aplikaci Můj T-Mobile

Magenta Moments v aplikaci

Nabídka platí různě do konce září nebo října, přičemž T-Mobile již nyní láká na to, že do budoucna chystá další várku akcí s novými partnery. Velmi zajímavou kapitolou by mohly být mezinárodní partneři, které český zákazník využije i při letní dovolené po Evropě.

Kromě České republiky je služba v plánu také pro Polsko, Slovensko, Maďarsko, Rakousko, Černou Horu, Severní Makedonii nebo Chorvatsko. T-Mobile spustil v Česku také reklamní kampaň, o kterou se starala agentura Saatchi & Saatchi a spoty se natáčely v Gruzii.

Zdroj: Tisková zpráva, T-Mobile


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme