UPC aktuálně poskytuje více než půl milionu zákazníků služby vysokorychlostního pevného internetu, 539 tisícům zákazníků kabelovou televizi a 200 tisícům uživatelů pevné telefonní linky. Společná firma tak bude největším poskytovatelem připojení k sítím nové generace a služeb placené kabelové televize v České republice. Vodafone se tak stává významným hráčem na poli konvergovaných služeb, který nabídne mobilní, pevné a televizní služby a posílí také své aktivity skrz celou republiku. Změny se dotknou i vedení firmy.
Vodafone bude také dále rozšiřovat kvalitní optickou síť, nezbytnou pro mobilní sítě 5G, jejichž spuštění se plánuje už v roce 2020. Síť 5G v reálném provozu už spustil koncem června v části Karlových Varů. Na základě memoranda s městem Karlovy Vary tato technologie ve městě zůstává i po skončení Mezinárodního filmového festivalu k využití pro partnery, kteří v síti mohou vyvíjet nové aplikace a digitální řešení.
Společně pod jednou značkou
Vznik silnější společnosti s sebou přinese i sjednocení obou značek pod společný název Vodafone. K tomuto sjednocení bude docházet postupně. Okamžik spojení ještě neznamená přímé změny pro zákazníky. Brzy však Vodafone nabídne konvergované balíčky kombinující mobilní služby, pevný internet a kabelovou televizi a zákazníci UPC budou moci využívat také prodejny Vodafonu.
Firemní klienti, kteří jsou zákazníky jak u UPC, tak Vodafonu, budou zpočátku řešit své služby od Vodafonu prostřednictvím obchodního zástupce Vodafonu a otázky týkající se služeb UPC u svých obchodníků UPC. Tento postup se brzy zjednoduší a Vodafone bude nabízet společné řešení pod jednou smlouvou a jedním obchodním zástupcem. Vodafone bude zákazníky o těchto změnách s předstihem informovat.