Reklama na internetových stránkách versus její blokovače. To je souboj, jehož výsledky ovlivní budoucnost internetu. My jsme se na něj podívali z obou stran.
Dali jsme slovo oběma stranám – uživatelům naštvaným a znechuceným z otravných reklam, které překrývají obsah a často razantně zpomalují načítání webových stránek. U mobilního připojení navíc surfaře „stojí“ navíc internetová reklama cenné megabajty.
Na straně druhé provozovatelé stránek a reklamní agentury, které upozorňují, že většina webů je na reklamě závislá a bez ní nemají rozsáhlejší projekty šanci přežít. Pokud se uživatelům reklama na webu nelíbí, mohou navštívit jiné stránky – a ne blokovat reklamu na stávajících.
A jak tento spor dopadne? Jak dopadl soud mezi surfaři a reklamními agenturami? Jak bude vypadat reklamní budoucnost internetu? To vám prozradíme v článku v Chipu 2/2016.