Asi nejznámější socha Ježíše se nachází nad brazilským městem Rio de Janeiro. 38 metrů vysoká socha naznačuje rozpaženýma rukama utrpení Krista na kříži i jeho všeobjímající sílu, která spojuje stovky milionů lidí po celém světě. Socha stojí shodou okolností na hoře nazvané Cukrová hora – to samé znamená v českém překladu jméno zakladatele Facebooku Marka Zuckerberga. Jeho komunitní server v určitém ohledu spojuje lidi stejně jako pravidelná návštěva kostela. Mark Zuckerberg nasytil lid toužící po vzájemné komunikaci a jeho chléb požívá po osmi letech provozu Facebooku už přes 800 milionů uživatelů. Zuckerberg všechny sjednotil pomocí tlačítka „Like“. Na oltář Facebooku pak uživatelé kladou čas, tedy jednu z nejcennějších obětí, které lidstvo zná. V současné době stráví průměrný digitální věřící na Facebooku měsíčně téměř šestnáct hodin, tedy více než deset miliard sekund.
Ve svém vlastním facebookovém profilu Mark Zuckerberg uvádí u položky náboženství: ateista. A není to lecjaký ateista, nachází se spolu s anglickým typografem Johnem Baskervillem, americkým pornomagnátem Larry Flintem, britským vynálezcem legendárního počítače ZX Spectrum sirem Clivem Sinclarem a řadou jiných význačných osobností dokonce na slavném seznamu nejvlivnějších ateistů serveru Wikipedia.
Zadáte-li do Googlu dotaz „Mark Zuckerberg, religion“, najdete mezi prvními odkazy jednu zajímavou položku, která zní „Assumption for Mark Zuckerberg’s religion is atheism“. Zajímavé je, že po zadání jakéhokoliv jiného jména význačné osobnosti (například papeže Benedikta XVI. nebo dalajlamy) najdeme na předních místech vyhledávání v Googlu většinou odkaz na Wikipedii, ne na stránku s odhadem. Znamená to snad, že Google zkouší nový spekulační engine a Mark Zuckerberg, jakožto zakladatel konkurenční sociální sítě, mu posoužil jako pokusný králík? Mimochodem, na Facebooku najdeme i papeže (líbí se 22 866 uživatelům), ale nemůžete jej šťouchnout.