Nová služba HP Critical Advantage poskytuje klientům vyhrazený zákaznický tým, který zodpovídá za poskytování podpory a udržování provozuschopnosti kritických virtualizovaných prostředí. Zákaznické týmy se starají o řešení problémů a zkvalitňování procesů, což umožňuje klientům nasměrovat úsilí vlastních pracovníků na inovace.
Inovativní přístup omezuje riziko výpadku a nabízí širší možnost volby
HP Critical Advantage představuje první nabídku komplexních služeb od předního dodavatele technologií, která podporuje kritické podnikové aplikace v prostředí virtualizovaných serverů x86. S tím, jak stále víc organizací implementuje klíčové aplikace na virtualizovaných serverech x86, vzrůstá potřeba vyhnout se neplánovaným výpadkům a dosáhnout vyššího výkonu.
Služby HP Critical Advantage zajišťují provozuschopnost klientských systémů pomocí různých stupňů podpory přizpůsobených potřebám a rozpočtu:
- HP Global Mission Critical Solution Center omezuje frekvenci a trvání výpadků prostřednictvím rychlé reaktivní podpory a řešení incidentů v komplexních podnikových prostředích.
- Definovaný soubor proaktivních služeb založených na osvědčených postupech v oblasti řízení změn a zdokonalování procesů pomáhá zabránit neplánovaným výpadkům předvídáním potenciálních problémů.
- Flexibilní systém kreditů poskytuje široké spektrum služeb odpovídajících různým potřebám klientů. Kredity se akumulují podle částky zaplacené za služby HP Critical Advantage.
Služby HP Critical Advantage Flexible Proactive Services zahrnují:
- analýzu výkonnosti a kapacity pro virtuální prostředí, která pomůže klientům sladit výkon s požadavky podniku při plánování virtualizační kapacity,
- workshop připravenosti kritických aplikací pro virtualizaci, který zahrnuje plánování a posouzení infrastruktury a pomůže zákazníkům začít rychle využívat přínosy virtualizace s minimálním rizikem,
- analýzu dostupnosti virtuálních prostředí, jež přispívá k dosažení vyšší efektivity a zachování provozuschopnosti virtualizovaných prostředí.