Pro majitele nejnovější řady smartphonů Samsung Galaxy S8 a S8+ je připravena mimořádná zákaznická služba MojeGalaxy. Ta navazuje na poskytovaný servis MojeS7 předchozí sedmé řady, kterou mohou zákazníci využívat do léta 2017. S MojeGalaxy mají noví majitelé prémiových modelů Samsung možnost bezplatně kontaktovat speciální infolinku, kde jim operátoři poskytnou potřebné informace týkající se jejich zařízení (nastavení, návody i reklamace). Infolinka je k dispozici od pondělí do soboty v době od 8 do 20 a v neděli od 8 do 18 hodin.
Infolinka slouží k poskytování nadstandardních služeb. Jednou z nich je možnost osobního vyzvednutí poškozeného telefonu na území České republiky a Slovenska. Majitelé zavolají na zákaznický servis a následně je kontaktuje servisní pracovník, který si s nimi domluví čas a místo vyzvednutí. Po dobu opravy získá zákazník náhradní mobilní telefon. Po opravě bude telefon opět osobně předán zpět.
V případě, že se majitel rozhodne navštívit některou ze zákaznických servisních center Samsung osobně, doba jeho návštěvy během opravy nezabere více než hodinu, umožňuje-li to typ závady zařízení. Tuto službu poskytuje Zákaznické centrum Samsung v Praze, Brně a Ostravě.
Služba MojeGalaxy bude do odvolání k dispozici pro zařízení zakoupená v oficiální distribuční síti České Republiky a nevztahuje se na mechanická poškození či vady způsobené uživatelem. Samsung Galaxy S8 a S8+ se začnou v České republice prodávat 28. dubna 2017, je možné si je předobjednat u vybraných prodejců do 19. dubna 2017, 23.59 hodin. Pak zákazník obdrží telefon až o osm dní dříve než v běžném prodeji.