Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

SEO je běh na dlouhou trať. Dokáže však webům přinést ohromné výsledky

redakce 25.02.2019

Způsobů, jak se prosadit v online světě je spousta. Mezi ty, které přináší dlouhodobé výsledky v různých směrech, patří právě optimalizace webů pro vyhledávače neboli SEO. Co všechno SEO obnáší, když chcete rapidně zvýšit tržby nebo návštěvnost svého webu?

Kapitoly článku

E-shop nebo web má dnes kdekdo. Co když ale web není natolik silný, aby se zobrazoval na prvních pozicích ve vyhledávání a přiváděl tak přirozeně objemnější návštěvnost? Nebo se na jeho obsah už nějakou dobu nesáhlo, takže se pomalu ve vyhledávání propadá a zákazníci ho vůbec nenajdou? Právě v těchto, ale i v mnoha dalších situacích přichází na pomoc SEO. Někteří si SEO představují jako cíl, jehož lze dosáhnout jako mávnutím kouzelného proutku, pravdou ale zůstává, že jde spíše o dlouhou cestu sestávající ze spousty vzájemně se doplňujících činností. Ty se odehrávají jak na samotném webu, tak i mimo něj.

Co obnáší SEO, když chcete vidět jasné výsledky?

Aby se web zobrazoval na prvních pozicích ve vyhledávání a vodil tak objemnější a relevantnější návštěvnost, je potřeba zaměřit se na jeho technickou i obsahovou stránku, zajistit jeho přístupnost, viditelnost, důvěryhodnost a dobrou strukturu. Dosažení těchto cílů se neobejde bez analýzy klíčových slov, důkladné technické analýzy webu ani bez intenzivního získávání zpětných odkazů, které spadá do tzv. offpage SEO a pozitivně ovlivňuje sílu domény, odkazový profil i její umisťování ve výsledcích vyhledávání.

Zvyšte tržby svého e-shopu o 1 000 %

Tím to však zdaleka nekončí. To, že by měl být web optimalizovaný pro mobil, případně mít pokryté lokální SEO pro lepší nalezitelnost, což využijí například restaurace, obchody nebo třeba kadeřnictví a další místní služby, je dnes už samozřejmostí. Z důvodu neustálého vývoje technologií by se však weby měly začít připravovat i na další způsoby optimalizace, z nichž nejvíce aktuální je především hlasové a vizuální vyhledávání. Při vzájemné synergii všech jmenovaných činností a využití veškerého SEO potenciálu webu lze tímto způsobem zvýšit tržby třeba o 1 000 %, jak se ukázalo třeba v případě Fincentrum Realit.

Pokud se jednou rozhodnete řešit SEO svého webu, pak doporučujeme řešit ho kontinuálně. Nejen trendy, ale také způsoby i algoritmy vyhledávání se každou chvíli mění a to, co vám na webu fungovalo doposud, už zítra fungovat nemusí. Dobrým příkladem je třeba Favi, které by bez perfektně zvládnutého SEO rozhodně nebylo tam, kde se nachází dne.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme