Novinky v Unreal Engine 5.4
Z pohledu hráče jsou na Unreal Enginu 5.4 nejzajímavější sliby společnosti Epic o vyšším výkonu. „Vzhledem k tomu, že se mnoho vývojářů zaměřuje na 60Hz zážitky, investovali jsme v UE 5.4 značné úsilí do zlepšení výkonu vykreslování. […] Další optimalizace byly provedeny při kompilaci shaderů, což vedlo ke znatelnému zlepšení časů přípravy projektu,“ stojí v tiskové zprávě.
Kromě toho je dispozici spousta nových funkcí, které mají zvýšit vizuální věrnost. Technologie Nanite přidává „adaptivní tesselaci“, která dokáže vytvořit neuvěřitelně jemné detaily a pokrytí jednotlivých povrchů, aniž by spotřebovávala nadměrné množství výpočetního výkonu.
Trailer na Marvel 1943: Rise of Hydra
Ke zlepšení došlo taktéž v otázce různých složitých fyzických textur, jako je kouř, mlha či mraky. Studio Epic zároveň demonstrovalo využití nového Unreal Enginu 5.4 v traileru na připravovanou hru Marvel 1943: Rise of Hydra od společnosti Skydance New Media.
Nejde sice o gameplay záběry, nicméně trailer z hlediska počítačové grafiky vypadá přímo skvostně. Animace jednotlivých postav, simulace počasí a zmíněné textury, jako je kouř, mlha a podobně, vypadají mnohem lépe než předtím. Nakonec, posuďte sami.
Zdroj: Unreal Engine