Vývojáři pokračují v integraci sociálních médií do prostředí Map Google. Díky nejnovějšímu rozšíření, které obsahuje aktualizovaná verze mapové služby, jsou nyní příspěvky ze sociálních sítí přímo viditelné také v Mapách Google.
Ocení to hlavně firmy a podnikatelé, kteří mohou novinku využít pro online marketing své značky.
Viditelnost ve výsledcích vyhledávání a v Mapách Google už delší dobu umožňuje koncept firemních profilů, Google Business Profiles (GBP). Uživatelé mají díky této koncepci rychlý přístup k firemním informacím. Nejnovější aktualizace ale jde ještě o krok dál a podporuje přímou interakci s firmami a podnikateli.
Google integruje příspěvky z Instagramu, Facebooku a dalších sociálních sítí do GBP. Zákazníkům to má přinést komplexní přehled o online aktivitách konkrétní firmy. A pro firmy samotné to znamená vyšší dopad aktivit v prostředí sociálních médií.
Mapy Google: nová integrace sociálních médií ještě není dostupná pro všechny uživatele
![Integrace sociálních médií a mapové značky do vyhledávání Google](/sites/default/files/styles/max_650x650/public/2024-03/SocialIntegration.jpg?itok=AGiJiI3E)
Pokud podnikatelé chtějí tuto novinku využít, musejí si své profily přidat do systému GBP. Odkazy na Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, TikTok a další platformy lze přidat úpravou profilu v sekci "Kontakt". Zákazníkům by to také mělo usnadnit vyhledávání firem na sociálních sítích.
Dostupnost této funkce je v současné době regionálně omezená a pro některé GBP ještě nemusí být k dispozici.
Kromě funkcí sociálních sítí Mapy Google zavádí také zobrazení vchodů do budov na mapě. Praktická novinka by měla zlepšit orientaci uživatelů a urychlit pohyb v neznámém prostředí.
Zdroj: Search Engine Journal, Android Police