Vývojáři pokračují v integraci sociálních médií do prostředí Map Google. Díky nejnovějšímu rozšíření, které obsahuje aktualizovaná verze mapové služby, jsou nyní příspěvky ze sociálních sítí přímo viditelné také v Mapách Google.
Ocení to hlavně firmy a podnikatelé, kteří mohou novinku využít pro online marketing své značky.
Viditelnost ve výsledcích vyhledávání a v Mapách Google už delší dobu umožňuje koncept firemních profilů, Google Business Profiles (GBP). Uživatelé mají díky této koncepci rychlý přístup k firemním informacím. Nejnovější aktualizace ale jde ještě o krok dál a podporuje přímou interakci s firmami a podnikateli.
Google integruje příspěvky z Instagramu, Facebooku a dalších sociálních sítí do GBP. Zákazníkům to má přinést komplexní přehled o online aktivitách konkrétní firmy. A pro firmy samotné to znamená vyšší dopad aktivit v prostředí sociálních médií.
Mapy Google: nová integrace sociálních médií ještě není dostupná pro všechny uživatele

Pokud podnikatelé chtějí tuto novinku využít, musejí si své profily přidat do systému GBP. Odkazy na Facebook, Instagram, LinkedIn, Pinterest, TikTok a další platformy lze přidat úpravou profilu v sekci "Kontakt". Zákazníkům by to také mělo usnadnit vyhledávání firem na sociálních sítích.
Dostupnost této funkce je v současné době regionálně omezená a pro některé GBP ještě nemusí být k dispozici.
Kromě funkcí sociálních sítí Mapy Google zavádí také zobrazení vchodů do budov na mapě. Praktická novinka by měla zlepšit orientaci uživatelů a urychlit pohyb v neznámém prostředí.
Zdroj: Search Engine Journal, Android Police