Uživatelé telefonů s Androidem mají v zákaznické bázi O2 výrazně navrch. Zatímco iPhone má jen 5 % zákazníků, chytrý telefon s Androidem vlastní 42 % těch, kteří využívají mobilní služby od O2. Toto je ale jediný hlavní parametr, ve kterém mají "androiďáci" nad "applisty" navrch.
Jak vyplývá z provozních statistik operátora, uživatelé iPhonů jsou aktivnější než ti, kdo mají smartphone s Androidem. Průměrný majitel jablečného telefonu odešle měsíčně 161 SMS a provolá 270 minut, zatímco u typického uživatele Androidu je to 135 SMS a 254 minut za měsíc. Zásadní rozdíl je ale ve spotřebě dat. Zatímco zákazník s iPhonem přenese měsíčně v průměru 1,1 GB dat, ten s androidím telefonem jenom 470 MB - tedy méně než polovinu.
S tím souvisí ještě další údaj. Zatímco z majitelů iPhonu nepoužívá data pouze 5 %, u lidí s androidím telefonem se bez dat obejde 18 % z nich. A ještě jeden ukazatel aktivity: majitelé iPhonů stráví v roamingu průměrně 12 dní v roce, zatímco u uživatelů s telefony se systémem od Googlu je to 7,2 dne ročně. To ukazuje, že iPhony si kupují trochu jiní zákazníci než telefony s Androidem a potvrzují to i demografické údaje. Zatímco v případě iPhonů jich více než čtvrtinu najdeme u zákazníků v Praze, z androidích kousků mají Pražáci jen 13 % těch, které jsou v síti O2 v provozu. Jinak je ovšem rozložení těchto smartphonů po krajích docela rovnoměrné.
Demokratičnost Androidu pak ukazuje věkové rozložení majitelů těchto smartphonů. Systém od Googlu je v kapsách všech věkových skupin zastoupen mnohem rovnoměrněji než iOS, který má ve zhruba 55 % případů u sebe člověk mladší třiceti let. U Androidu najdeme u těch do třiceti asi 39 % všech těchto smartphonů. A mimochodem, oba systémy jsou úplně stejně zastoupeny v kapsách žen a mužů.