Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

Další reklamy na Instagramu! Aplikace rozzlobí uživatele, bude víc tlačit na sponzorovaný obsah

Jakub Fišer 22.03.2023

Veleoblíbená sociální síť Instagram svůj původ ve firmě Meta zkrátka nezapře. Nyní začíná testovat novou formu reklamy, kterou budou muset uživatelé skousnout. Oficiální aktualizace s novými reklamami by se měla objevit v intervalu pár měsíců.

Kapitoly článku

Na svém oficiálním blogu Instagram uveřejnil nový příspěvek, ve kterém představuje nové typy reklam, které se v aplikaci pro Android a iOS objeví. Jde o dva typy reklam: inzerce ve vyhledávání a reklamní připomínka.

Reklamy na Instagramu

První jmenovaná bude nejspíš drtivé většině uživatelů silně proti srsti. Instagram totiž nasazuje reklamu, která se bude objevovat ve vyhledávání. Dejme tomu, že třeba chcete hledat oficiální účet českého zastoupení Samsung (@samsungczsk).

Zadáte do vyhledávání „samsung“ a kromě výsledků, tedy nabízených účtů, vám vyhledávání nabídne i sponzorovaný obsah. „Reklamy se budou zobrazovat v kanálu, který mohou lidé procházet, když klepnou na příspěvek z výsledků vyhledávání. V nadcházejících měsících plánujeme toto umístění spustit celosvětově,“ píše Instagram na svém blogu.

Připomínka reklamy 

Druhou variantou nových reklam jsou tzv. Reminder Ads, neboli reklamní připomínky. Představte si, že streamovací služba HBO Max si u Instagramu zaplatí reklamu na propagaci svého nového seriálu.

Ukázka reklamní připomínky | Zdroj: Instagram, oficiální press kit

Ukázka reklamní připomínky | Zdroj: Instagram, oficiální press kit

Vám se reklama zobrazí v hlavním panelu s příspěvky a u reklamy se také nově objeví tlačítko „Připomínka“. Můžete si tedy rovnou nastavit připomínku na den premiéry nového seriálu či filmu, na který reklama láká.

„Připomínkové reklamy budou dostupné všem inzerentům jako možnost ve feedu, pomohou inzerentům budovat povědomí o nadcházejících událostech. Lidé si mohou zvolit pohodlné připomenutí a obdržet tři oznámení od Instagramu – den před událostí, 15 minut před ní a v době jejího konání,“ vysvětluje fungování připomínek Instagram na svém blogu.

Meta aktuálně tyto zmíněné reklamy na Instagramu testuje a co nevidět je zavede do ostrého provozu. Testování by mělo trvat maximálně pár měsíců.

Zdroj: Instagram Blog


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme