Přejít k hlavnímu obsahu
Novinky

PayPal a Shopify nabízí vánoční slevy

Michal Bareš 23.11.2015

Společnosti PayPal a Shopify nabízí zákazníkům slevy při letošních vánočních nákupech. V rámci spolupráce obou firem PayPal a Shopify nabízí 20% slevu prodejcům.

Partnerství obou společností se zaměřuje hlavně na čtyři oblasti, kde společnosti PayPal a Shopify poskytují online obchodníkům důležité rady. Využitím služby společností PayPal a Shopify provozovatelé e-shopů získají rady, jak připravit své online obchody na mobilní zákazníky: zjistí hlavně, jak orientovat návrh zboží a služeb a plánování celého nákupního procesu z pohledu mobilního zákazníka. Jedná se zde o odstranění nutnosti zadávat uživatelské jméno, heslo a další informace, které mohou představovat překážku v nákupu.

Druhá oblast, kde radí PayPal a Shopify majitelům e-shopů, je bezpečnost. Při nakupování online a na mobilních zařízeních zákazníci očekávají, že jejich osobní údaje zůstanou v bezpečí. Shopify a PayPal nabízí ochranu prostřednictvím programu PayPal Buyer Protection, která kryje plnou nákupní cenu zboží a jakékoli původní náklady na dodání, pokud není s objednávkou něco v pořádku, zákazníci mají navíc na vznesení námitky až 180 dnů.

Třetí oblast se soustředí na jednodušší úhradu nákupu. Každý, kdo provozuje online obchod, ví, jak často odcházejí zákazníci, kteří předtím vybrané zboží uložili do nákupního košíku. Jedním z důvodů může být absence možnosti nákupu na splátky. Podle průzkumu hlásí malé obchody, které na svůj web umístily reklamní bannery splátkové služby PayPal Credit zvýšení prodeje až o 18 procent. Obchodníci by se také měli zamyslet nad tím, jestli zákazníci skutečně musí na konci nákupu zadávat číslo platební karty a další související údaje (jako dodací a fakturační adresa). Uložené platební informace jsou důvodem, proč transakce zpracovávané přes PayPal dosahují o 70 procent vyšší míry konverze, než je tomu v případě, když nabídnete platbu pouze kreditní kartou.

Čtvrtá oblast je možnost volby a flexibilita v rámci jediného předplatného. Mnozí spotřebitelé se v období vánočních nákupů potýkají s nedostatkem času, a nakupování dárků pro ně proto může být stresující. Možnosti jako „Nákup online, vrácení v prodejně“ (Buy Online, Return in Store – BORIS) nebo „Nákup online, vyzvednutí v prodejně“ (Buy Online, Pick up In Store – BOPIS) dávají zákazníkům větší flexibilitu pro zakoupení a případné vrácení dárků a zohledňují jejich specifické potřeby. Zhruba 88 procent ze 100 nejvýznamnějších maloobchodníků v USA začalo tyto možnosti poskytovat, což samozřejmě vede k tomu, že nakupující je následně očekávají i od menších prodejců.


Máte k článku připomínku? Napište nám

Sdílet článek

Mohlo by se vám líbit








Všechny nejnovější zprávy

doporučujeme