Větší zájem o data i televizi
V síti magentového operátora se datoval opět o dost více než za minulé období. Přesně číslo prosurfovaných dat neznáme, nicméně T-Mobile vykazuje meziroční nárůst spotřeby mobilních dat o 42,6 %.
Další neméně zajímavou statistikou je počet klientů s předplacenou kartou. Počet těchto uživatelů překvapivě klesl o zhruba 3,5 %. Celkový počet zákazníků s kartou Twist je tedy 1,877 milionu. Dost možná to má co dělat s nárůstem zájmu o virtuální operátory, který nedávno oznámil Český telekomunikační úřad (ČTÚ) ve svém průzkumu. Podle něj je podíl virtuálů na trhu zhruba 11 %.
T-Mobilu také stoupají klienti u televizní služby, což může představovat celkem zásadní směřování trhu. Klientská základna Magenta TV vzrostla o 13 %, platících uživatelů je nyní 261 tisíc. Jedním z lákadel může být přístup k službě Canal+, která nabízí kompletní živé zápasy anglické fotbalové Premier League, včetně českého komentáře.
T-Mobile a nový hardware
Kromě toho T-Mobile chválí také launch svého tabletu T Tablet, nových bezdrátových sluchátek, které nabízí v rámci vánoční kampaně po vzoru operátora O2, popřípadě ekologického řešení ReKrabice. To je speciální balení pro převoz hardwaru, který můžete rovnou mezi dveřmi vrátit kurýrovi, díky čemuž šetříte životní prostředí a papír.
Z hlediska počtu klientů zůstává T-Mobile stále největším českým operátorem. Ve třetím čtvrtletí počet jeho zákazníků meziročně stoupl o 1,4 % na 6,497 milionu. V meziročním srovnání T-Mobile také stouply tržby o 5,8 % na 23,4 miliard korun. Operátoři O2 ani Vodafone zatím souhrnnou statistiku za třetí kvartál roku 2023 neoznámili.
Zdroj: T-Mobile, Tisková zpráva